200 tys. zł na promocję od Zumi i Onet.pl!

W dniu 27 kwietnia na sesji Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych Burmistrz Bartosz Romowicz odebrał nagrodę za I miejsce w plebiscycie "Turniej Miast 2016" na kampanię reklamową o wartości 200 000 zł.

Mieszkańcy Ustrzyk Dolnych wygrali promocję w listopadzie 2016 r. w Turnieju Miast. Gmina Ustrzyki Dolne udział w konkursie wzięła już po raz drugi, jednak wcześniej nie weszła nawet do pierwszej dziesiątki. Tym razem, dzięki mobilizacji mieszkańców, władz miasta, radnych oraz Młodzieżowej Rady Gminy udało się wygrać. - Cieszę się, że mieszkańcy Ustrzyk Dolnych pokazali, że możemy się zjednoczyć i wspólnie osiągnęliśmy coś wielkiego – mówił Bartosz Romowicz.

- W tym roku w naszym konkursie startowało wiele miast i bardzo się cieszymy, że to Ustrzyki Dolne, niewielkie miasto, wygrało w tym roku promocję – mówiła wręczając czek na ręce burmistrza i przewodniczącego Rady Miejskiej przedstawicielka Grupy Onet-RAS Polska Katarzyna Kozioł. – To pokazuje, że mieszkańcy mniejszych miast potrafią się jednoczyć i wygrywać. Gratuluję.

Burmistrz dodał, że specjalnie na potrzeby kampanii utworzony został portal internetowy www.visitustrzyki.pl, na którym każdy z turystów znajdzie informację o kulturze, zabytkach, sporcie, noclegach czy gastronomii.